Solid erfaring

  • Telenor

    Flere opplæringsprogram i bruk av Internett. CD Rom og multimedia. 1996 – 1998.

  • Lundin Norway

    Leting – utbygging – produksjon. Innovativt oljeselskap også digitalt. 2011 – 2017.

  • Canal Digital

    Kanalvalg 2002. Forbedring av brukertilbud digital-TV. 2001 – 2003.

  • Foto Video

    Norges beste fotobutikk, også på nett. Digital markedsføring, mediavalg, nettsted m.m. 2007 – 2010.

  • Espressospesialisten

    Bønner i oppfyllelse! Strategi og løsninger for high-end kaffeaktør. 2013 – 2018

  • Heimen Husfliden

    Design, e-handel og digital markedsføring av norske tradisjoner. 2010 – 2020.

  • Kreftforeningen

    Livsbok. Digital kommunikasjonsløsning for de som er på den siste reisen. 2009 – 2011.

  • Fresh Fitness

    Digital plattform for Skandinavisk treningskjede. Kostnadseffektivt og nyskapende. 2007 – 2010.

  • Sykehusklovnene

    Verdens beste medisin uten resept – kommunikasjon og digitalisering. 2013 – 2021.

  • Tekna

    Stor norsk arbeidstakerorganisasjon. Digital plattform for markedsføring, læring og kommunikasjon. 2008 – 2011.

  • De Lilla

    Godt utført! Omfattende merkevareprosjekt med svært gode resultater. 2014 – 2020

  • RED Media

    Fremtidsrettet mediebyrå med fokus på den nye kommunikasjons- og mediehverdagen. Identitet og nettsted. 2005 – 2011.

  • Kreftforeningen

    Livsbok. Digital kommunikasjonsløsning for de som er på den siste reisen. 2009 – 2011.

  • Astrup Fearnley Museet

    Integrert system for aktiv markedsføring og kundedialog. 2015- 2020.

  • Heimen Husfliden

    Design, e-handel og digital markedsføring av norske tradisjoner. 2010 – 2020.

  • Fellesforbundet

    Bedrifter med tariffavtale på nett. Konsept og merkevare. 2022.

  • Oslo Medtech

    Digital plattform for nettverksbygging innen nyskapende helseløsninger. 2023 – 2015.

  • RBUP

    Sammen på vei! Navn, konsept og nettsted for program for unge mødre. 2020 – 2022.

  • Astrup Fearnley Museet

    Integrert system for aktiv markedsføring og kundedialog. 2015- 2020.

  • Trøndelag reiseliv

    Felles digitalt rammeverk for reiselivet i Midt-Norge. 2002 – 2005.

  • Hardanger

    Fruktbare Hardanger! Utvikling av merkevare, slagord og digitale plattformer. 2002 – 2006.

30 års erfaring kommer til nytte

Vi lever av det vi lærer

Alt som kan digitaliseres og endres, blir bedre og mer effektivt når det blir gjort riktig. Men det holder ikke å kunne teorier om markedsføring, design og teknologi. Man må ha erfaring og bruke den riktig. Bli gjerne med på en reise i tid.


Erfaring er livets skole

Det handler om å velge riktige verktøy, forstå målgrupper, deres behov og hvordan verdier skapes i ulike bransjer. Slikt kommer av erfaring.

— Bjørn Tore Stig, rådgiver i Bare Digital

Tre utvalgte referanser

Her er tre svært ulike aktører. De viser mangfold i design og løsningsvalg, alle prosjektene har bidratt til gode resultater.

De Lilla

Fra en i mengden til ledende innen oppussing. Vi har pusset opp De Lilla med design og digitale løsninger.

Kistefos

Bærekraftig utvikling basert på norske tradisjoner. Vi har designet og utviklet digitale konsepter og løsninger.

S-room

Løsninger for digitale møter slik de bør være. Bare Digital har stått for alt fra design og innhold, til digitale løsninger.