Solid erfaring

  • Via Flyspesialisten

    Morgendagens reisebyrå, felles digital plattform, mobilt, brukerstyrt. Digitale strategier. 1996 – 2000.

  • Modula

    It-selskap bygget på ideen om åpne og frie plattformer. 2008 – 2023.

  • Microsoft

    Selv de største har behov for markedsføring og digitale løsninger. 2007 – 2009.

  • Glasmagasinet

    Markedsføring av ikonisk handelshus. 2007 – 2008.

  • Bache Gabrielsen

    Ledende «norsk» Cognacimportør. Kommunikasjonsrådgivning og nettsted. 2011 – 2017.

  • TOOLS

    Markedsføring av verktøy og annet i byggebransjen. Kampanjesider og markedsføring. 2008 – 2011

  • Bufetat

    Digital formidling av foreldrestøtte med pedagogisk perspektiv. 2020- 2021.

  • Oslo Medtech

    Digital plattform for nettverksbygging innen nyskapende helseløsninger. 2023 – 2015.

  • RBUP

    Sammen på vei! Navn, konsept og nettsted for program for unge mødre. 2020 – 2022.

  • Bemanningsbyrået

    4 selskaper innen rekruttering, med EN felles digital plattform. 2017- 2021.

  • Cushman Wakefield Realkapital

    Formidling av morgendagens arbeidsplasser og næringslokaler. 2015 – 2020.

  • Skarpe

    Fra internt fokus til fremtidens konsulentselskap for morgendagens byggeprosjekter. Navn, identitet og nettsted. 2016 – 2020.

  • Bærum Kulturhus

    Nettplattform for arrangement, billettsystem og CRM. 2009 – 2014.

  • Culture Club

    Ide til navn, kulturkonsept og nettverk, for småskala artister. 2007 – 2009.

  • Sjømannskirken

    Norsk kirke i utlandet, der folk er og har behov for den. Fremtidscenarioer, sosiale media og krisehåndtering. 2015 – 2019.

  • RED Media

    Fremtidsrettet mediebyrå med fokus på den nye kommunikasjons- og mediehverdagen. Identitet og nettsted. 2005 – 2011.

  • Canal Digital

    Kanalvalg 2002. Forbedring av brukertilbud digital-TV. 2001 – 2003.

  • Aftenposten

    Digital priskalkulator for modulannonser til Aftenpostens publikasjoner. 2012 – 2015.

  • Natur og ungdom

    Fokus på bærekraft og de unges engasjement. 2020 – 2021.

  • Østmarkas venner

    Nettløsning for medlemmer og andre for Norges best drevne venneforening. 2021 – 2022.

  • Oslo Metropolitan Area (OMA)

    OMA arbeider for god byutvikling for beboere, nærlingsliv og utbyggerne. Digital strategi og nettsted. 2019 – 2021.

  • Culture Club

    Ide til navn, kulturkonsept og nettverk, for småskala artister. 2007 – 2009.

  • Finn.no

    Strategi, grunnlag og etablering av Finn Reise. 2003 – 2006.

  • Via Flyspesialisten

    Morgendagens reisebyrå, felles digital plattform, mobilt, brukerstyrt. Digitale strategier. 1996 – 2000.

30 års erfaring kommer til nytte

Vi lever av det vi lærer

Alt som kan digitaliseres og endres, blir bedre og mer effektivt når det blir gjort riktig. Men det holder ikke å kunne teorier om markedsføring, design og teknologi. Man må ha erfaring og bruke den riktig. Bli gjerne med på en reise i tid.


Erfaring er livets skole

Det handler om å velge riktige verktøy, forstå målgrupper, deres behov og hvordan verdier skapes i ulike bransjer. Slikt kommer av erfaring.

— Bjørn Tore Stig, rådgiver i Bare Digital

Tre utvalgte referanser

Her er tre svært ulike aktører. De viser mangfold i design og løsningsvalg, alle prosjektene har bidratt til gode resultater.

De Lilla

Fra en i mengden til ledende innen oppussing. Vi har pusset opp De Lilla med design og digitale løsninger.

Kistefos

Bærekraftig utvikling basert på norske tradisjoner. Vi har designet og utviklet digitale konsepter og løsninger.

S-room

Løsninger for digitale møter slik de bør være. Bare Digital har stått for alt fra design og innhold, til digitale løsninger.