Bli en bedre innkjøper

Sett fokus på mål og bli en bedre digital innkjøper.

Hjelp! – vi må ha nytt nettside, på mobil, apper, bli googlet, e-handle, kundesystemer og være i sosiale medier – drift, support og videreutvikling…

Hvordan utnytte mulighetene, velge riktige løsninger, benytte ting som alt finnes, hva skal vi satse på, hvordan velge leverandører – rett og slett hvordan få mest for pengene og få løsningen til å bidra til økt lønnsomhet i din virksomhet?

Om du tenker og kanskje ikke har gode nok svar på disse spørsmålene kan det være verdt å delta på dette kurset.

Det handler om å nå bedriftens mål med riktig bruk av digitale løsninger.

Å lykkes i dagens og fremtidens kommunikasjonsfarvann handler om å velge hva som er riktig for din bedrift og gjennomføre det godt. En butikk, nettløsning eller en app er kun midler for å nå mål – det er målene som må styre valgene en gjør.

Måloppnåelse handler om å ta på alvor alle de elementer og faktorer som er avgjørende å lykkes. En nettløsning eller en app er ofte kun toppen av isfjellet som holdes flytende av bærebjelker godt innhold, integrerte systemer, smarte tekniske konkurransedyktige tilbud, god service, videreutvikling, merkevare, support, ledelse osv.

Dette kurset gir deg en grundig innføring i viktige prinsipper for utvikling av digitale løsninger med mål om å lykkes. 

Innhold:

  • Målstyrt ledelse og utvikling, hvorfor er det så viktig?
  • Praktisk gjennomgang av sentrale byggestener som publiseringsløsninger, plug ins, apputvikling, integrasjon, e-handel, responsivitet, HTML/CSS, informasjonsdesign, visuelt design, søkeord, sosiale media, foto, tekst, video
  • Gjennomgang av 5 ulike caser med påfølgende diskusjon
  • Viktige sjekkpunkter for å lykkes
  • Oppgave til hver enkelt, som presenteres og diskuteres i plenum 

Kurset koster kr 6 950,- inkludert lunsj og kursbevis.

Foredragsholder; Bjørn Tore Stig

Utdannet markedsfører og økonom. Han startet sin i Star Tour hvor han blant annet stod bak verdens første CD Rom innen reiseliv. På 90-tallet var han med på oppstarten av flere konsulentselskaper, blant annet Spray/Razorfish og Tarantell. De siste 10 årene har Bjørn Tore ledet Eyego, se www.eyego.no.

Bjørn Tore har arbeidet som leder av større digitale prosjekter for blant annet Finn.no, Telenor, Nettkirken, Team Telemark,  Fresh Fitness, Alex Sushi, Norsk Topphandball, Ikea, Lundin Norway, Oslo Medtech, Juveler Langaard og De Lilla…

Han har holdt en rekke foredrag og kurs og evner å engasjere og symbolisere gjennom historiefordelling og eksempler.