Solid erfaring

  • Realkapital Investor

    Innovativt investeringsselskap i eiendomsbransjen. Identitet og digitale løsninger. 2017 – 2021.

  • AMSC

    Posisjonering av norskied rederi i USA (AKER), 2017- 2022.

  • DNB

    Den første nettløsningen til norges største bank. 1996 – 1997.

  • Tusen hjem

    Morgendagens eiendomsmegler, effektivisering og forenkling. Navn, identitet, digitale løsninger. 1999 – 2002.

  • Mustad Eiendom

    Ulike kommunikasjonsprosjekter og nettløsning for Mustad Eiendom. 2014 – 2018.

  • Skeidar

    En av Norges største møbelkjeder, mange prosjekter innen digital markedsføring. 2007 – 2010.

  • S-Room

    Innovativt konsept for digitale møteromsløsninger, digital strategi og nettløsning. 2023…

  • Webcruiter

    JUCAN. Design, navn, identitet og konsept for rekrutteringsportal. 2011 – 2013.

  • Strongpoint

    Internasjonal nettløsning for logistikk og betalingsaktør i dagligvarebransjen. 2021 – 2022

  • Strongpoint

    Internasjonal nettløsning for logistikk og betalingsaktør i dagligvarebransjen. 2021 – 2022

  • Norges Varemesse

    Fremtidens messekonsept definert før man etablerte seg på Lillestrøm. 1999 – 2001.

  • Aromatique

    Fremsynt merkevare innen kaffe. 2006 – 2009.

  • Westerdals Oslo ACT

    Posisjonering av kjent norsk institusjon i utlandet. Strategi og digitale konsepter. 2016 – 2017

  • Norges Kreative Fagskole

    Utvikling og gjennomføring av kurs og opplæring i digitalisering. 2008 – 2011.

  • M4Influence

    Vett! Konsept for endring av vaner, digitalisert. 2013- 2016.

  • Norsk Topphåndball

    Samler alle norske toppklubber utenfor banen. Digital plattform og alt innen markedsføring. 2009- 2021.

  • Min PT

    Konsept og navn for digitalisering av personlig trening. 2018 – 2021.

  • Team Telemark

    Etablering av regionalt skiteam med urnorske verdier. Identitet, nettsted, strategi m.m. 2014- 2018.

  • Weclean

    Spennende vaskebyrå med kommunikasjonsfokus. Digital strategi og webløsninger. 2016 – 2019.

  • Tusen hjem

    Morgendagens eiendomsmegler, effektivisering og forenkling. Navn, identitet, digitale løsninger. 1999 – 2002.

  • Webcruiter

    JUCAN. Design, navn, identitet og konsept for rekrutteringsportal. 2011 – 2013.

  • Kirkens Nødhjelp

    1.100 menigheter, 40.000 bøssebærere. Fasteaksjonen, nettbutikk, m.m. 2017 – 2021.

  • Dyreparken

    Strategi og konsept for digitalisering, og konkrete løsninger. 2003 – 2005.

  • Nora Farah

    Strategisk kommunikasjon for kjent klesdesigner som nå er kunstner. 2010…

  • Westerdals Oslo ACT

    Posisjonering av kjent norsk institusjon i utlandet. Strategi og digitale konsepter. 2016 – 2017

  • Weclean

    Spennende vaskebyrå med kommunikasjonsfokus. Digital strategi og webløsninger. 2016 – 2019.

  • TV Norge og TV4

    Ferie for alle! TV-program i 2 sesonger på TV Norge og TV4. 1991 – 1993.

  • Norsk Topphåndball

    Samler alle norske toppklubber utenfor banen. Digital plattform og alt innen markedsføring. 2009- 2021.

  • Kirkens Nødhjelp

    1.100 menigheter, 40.000 bøssebærere. Fasteaksjonen, nettbutikk, m.m. 2017 – 2021.

  • Bufdir

    Konseptutvikling av Digitalt ledsagerbevis. 2020 – 2022.

  • Innovasjon Norge

    Strategisk bistand og gjennomføring av BIT-programmet reiseliv. 2002 – 2005.

  • Dyreparken

    Strategi og konsept for digitalisering, og konkrete løsninger. 2003 – 2005.

  • One Traffic

    Konsept og system for automatisert trafikkinformasjon. 2014 – 2017.

  • Oslo Veivesen

    Prisvinnende automatisert måling og formidling av trafikk mellom Oslo og Gardermoen (dette var før Flytoget). 1997 – 1998.

  • AMSC

    Posisjonering av norskied rederi i USA (AKER), 2017- 2022.

  • One Traffic

    Konsept og system for automatisert trafikkinformasjon. 2014 – 2017.

30 års erfaring kommer til nytte

Vi lever av det vi lærer

Alt som kan digitaliseres og endres, blir bedre og mer effektivt når det blir gjort riktig. Men det holder ikke å kunne teorier om markedsføring, design og teknologi. Man må ha erfaring og bruke den riktig. Bli gjerne med på en reise i tid.


Erfaring er livets skole

Det handler om å velge riktige verktøy, forstå målgrupper, deres behov og hvordan verdier skapes i ulike bransjer. Slikt kommer av erfaring.

— Bjørn Tore Stig, rådgiver i Bare Digital

Tre utvalgte referanser

Her er tre svært ulike aktører. De viser mangfold i design og løsningsvalg, alle prosjektene har bidratt til gode resultater.

De Lilla

Fra en i mengden til ledende innen oppussing. Vi har pusset opp De Lilla med design og digitale løsninger.

Kistefos

Bærekraftig utvikling basert på norske tradisjoner. Vi har designet og utviklet digitale konsepter og løsninger.

S-room

Løsninger for digitale møter slik de bør være. Bare Digital har stått for alt fra design og innhold, til digitale løsninger.