Solid erfaring

  • Tarantell

    Etablering av webbyrå, strategi, navn, merkevare og ledelse. 1998 – 2002.

  • Aftenposten

    Digital priskalkulator for modulannonser til Aftenpostens publikasjoner. 2012 – 2015.

  • Arcus

    Internasjonal salgsløsning for Skandinavisk akevitt. 2015 – 2019.

  • Hi-Fi klubben

    Medvirkning til, og utvikling av flere digitale markedsføringskonsepter. 2007 – 2009.

  • Røde Kors

    Stort engasjement for førstehjelp og frivillige i Norge. Digitale strategier og konsepter. 2018 – 2020.

  • Tarantell

    Etablering av webbyrå, strategi, navn, merkevare og ledelse. 1998 – 2002.

  • Norsk Kulturarv

    Etablering av stiftelse for eiere og brukere av bevaringsverdige kulturminner. Olavsrosa. 1991 – 1995.

  • Aase byggadministrasjon

    AA SE. Merkevare, slagord og nettsted, og digital rådgivning. 2010 – 2015.

  • Top of Norway

    Etablering og utvikling av merkevare for kvalitetsopplevelser i Norge. Strategi, identitet, markedsføring og digitale løsninger. 1990 – 2017.

  • Nettkirken

    Norges første og største kirke på nett, for deg som ikke kan eller vil gå i en vanlig kirke. 1996 -2001.

  • Sjømannskirken

    Norsk kirke i utlandet, der folk er og har behov for den. Fremtidscenarioer, sosiale media og krisehåndtering. 2015 – 2019.

  • Tekna

    Stor norsk arbeidstakerorganisasjon. Digital plattform for markedsføring, læring og kommunikasjon. 2008 – 2011.

  • Norge 2000

    Samlende digital løsning ved tusenårsskiftet, 430 kommuner og tusenårssteder i Norge. 1998 – 2001.

  • Star Tour

    Annonser, kataloger, film, video, og verdens første CD ROM for reiselivet. En rekke prosjekter fra 1985 – 1996.

  • Top of Norway

    Etablering og utvikling av merkevare for kvalitetsopplevelser i Norge. Strategi, identitet, markedsføring og digitale løsninger. 1990 – 2017.

  • Fredbar

    Nytt konsept for bar og restaurant i Fredrikstad, navn, nettsted, tekst m.m. 2022…

30 års erfaring kommer til nytte

Vi lever av det vi lærer

Alt som kan digitaliseres og endres, blir bedre og mer effektivt når det blir gjort riktig. Men det holder ikke å kunne teorier om markedsføring, design og teknologi. Man må ha erfaring og bruke den riktig. Bli gjerne med på en reise i tid.


Erfaring er livets skole

Det handler om å velge riktige verktøy, forstå målgrupper, deres behov og hvordan verdier skapes i ulike bransjer. Slikt kommer av erfaring.

— Bjørn Tore Stig, rådgiver i Bare Digital

Tre utvalgte referanser

Her er tre svært ulike aktører. De viser mangfold i design og løsningsvalg, alle prosjektene har bidratt til gode resultater.

De Lilla

Fra en i mengden til ledende innen oppussing. Vi har pusset opp De Lilla med design og digitale løsninger.

Kistefos

Bærekraftig utvikling basert på norske tradisjoner. Vi har designet og utviklet digitale konsepter og løsninger.

S-room

Løsninger for digitale møter slik de bør være. Bare Digital har stått for alt fra design og innhold, til digitale løsninger.