Solid erfaring
Bare Digital har nærmere 150 relevante referanser fra en rekke bransjer, god fornyelse.
Bank, finans og forsikring
Virksomheter som utvikler og leverer tjenester innen finansielle næringer.
Bygg og eiendom
Fra rene konsulenter til større aktører i bygg- og anleggsbransjen.
-
TOOLS
Markedsføring av verktøy og annet i byggebransjen. Kampanjesider og markedsføring. 2008 – 2011
-
De Lilla
Godt utført! Omfattende merkevareprosjekt med svært gode resultater. 2014 – 2020
-
Aase byggadministrasjon
AA SE. Merkevare, slagord og nettsted, og digital rådgivning. 2010 – 2015.
Teknologi og digitalisering
Konsulentvirksomheter, men også andre som fokuserer på digitale tjenester og løsninger.
-
Inorge
Brukerdrevet mediekonsept for «hva skjer» I Norge. 2006 – 2018.
-
Deltabil
Ide, med navn og strategi og løsninger til nytt konsept for bildeling i Norge. 2013 – 2016.
-
Clusterpro
Strategi, navn og løsninger for klynger og nettverkssamarbeid. 2015 – 2018.
Handel og produkt
Alt fra enkeltstående, kjeder og større virksomheter, til rene e-handelsaktører.
-
Egge gård
Formidling av kjent merkevare gjort digitalt. 2017 – 2020.
-
Farveglede
Løsninger for analog og digital annonsering, nettsteder og dialog. 2007 – 2009.
-
BRiGHT
Flere prosjekter knyttet til solcelleteknologi, flyktninger, bærekraft m.m. 2017 – 2021.
Helse og utdanning
Omfatter både skoler og ulike fagmiljøer innen helse og kompetanseheving.
-
Geitmyra
Løsning for formidling av matkultur for barn i Oslo. 2007 – 2011.
-
DELK
Digital dialog for kirkesamfunn med egne skoler og menigheter. 2013 – 2021.
-
Exize
Ide navn og løsning for fremming av fysisk aktivitet i bedrifter. 2014 – 2018.
Idrett og aktivitet
Fra større organisasjoner til digitale konsepter og løsninger for fysisk aktivitet.
Rådgivning og tjenester
Fra rådgivende fagmiljøer til de som tilbyr ulike former for tjenester.
-
Jølstad
Strategisk konsept for digitalisering av tjenester på den siste reisen. 2016.
-
IT Fornebu
Kommunikasjons- og markedsføringsplattform for IT-orientert næringspark på Fornebu. 2009 – 2013.
-
Dice
Navn og realisering. Digitalt miljø med fokus på kommunikasjon og brukeropplevelse. 2017 – 2019.
Kultur og livssyn
Kunst, kultur, skole og utdanning og ulike livssynsaktører med klare verdisett.
-
Kunstporten
Formidling av kunst og opplevelser til barn, på deres premisser. Munch, Henie-Onstad, Astrup Fearnley og 3 andre. 2013 – 2018.
-
DELK
Digital dialog for kirkesamfunn med egne skoler og menigheter. 2013 – 2021.
-
Bibelselskapet
Digital strategi for fremtidens kristne forlag, 4 forlag ble til ETT. 2004 – 2006.
Media og kommunikasjon
Utvikling av medieplattformer og bistand til større mediaaktører.
-
The North Alliance
NOA, nettsted for ny gruppering i kommunikasjonsbransjen. 2014 – 2028.
-
Microsoft
Selv de største har behov for markedsføring og digitale løsninger. 2007 – 2009.
-
National Geographic Channel
Markedsføring av TV kanal i Norge. 2007 – 2009.
Offentlig og organisasjoner
Større virksomheter, stiftelser og andre med viktige oppgaver i samfunnet.
-
Helsedirektoratet
Aktiv og Frisk! Konsept for opplæring av sykehusansatte. 2007 – 2009.
-
BNL
Ergonomiportalen for bedre arbeidsforhold i hele byggenæringen. 2020 – 2021.
-
Bufetat
Digital formidling av foreldrestøtte med pedagogisk perspektiv. 2020- 2021.
Reiseliv og servering
Fra tilbydere og destinasjoner til kommersielle operatører, byråer og media.
-
Inorge
Brukerdrevet mediekonsept for «hva skjer» I Norge. 2006 – 2018.
-
Basecamp Explorer
Rådgivning digital strategi, nytt kommunikasjonskonsept. 2003 – 2005.
-
Bærum Kulturhus
Nettplattform for arrangement, billettsystem og CRM. 2009 – 2014.
Transport og framkommelighet
Ulike former for virksomheter innen transport og framkommelighet.
30 års erfaring kommer til nytte
Vi lever av det vi lærer
Alt som kan digitaliseres og endres, blir bedre og mer effektivt når det blir gjort riktig. Men det holder ikke å kunne teorier om markedsføring, design og teknologi. Man må ha erfaring og bruke den riktig. Bli gjerne med på en reise i tid.
Erfaring er livets skole
Det handler om å velge riktige verktøy, forstå målgrupper, deres behov og hvordan verdier skapes i ulike bransjer. Slikt kommer av erfaring.
— Bjørn Tore Stig, rådgiver i Bare Digital
Tre utvalgte referanser
Her er tre svært ulike aktører. De viser mangfold i design og løsningsvalg, alle prosjektene har bidratt til gode resultater.
De Lilla
Fra en i mengden til ledende innen oppussing. Vi har pusset opp De Lilla med design og digitale løsninger.
Kistefos
Bærekraftig utvikling basert på norske tradisjoner. Vi har designet og utviklet digitale konsepter og løsninger.
S-room
Løsninger for digitale møter slik de bør være. Bare Digital har stått for alt fra design og innhold, til digitale løsninger.