Solid erfaring

  • TOOLS

    Markedsføring av verktøy og annet i byggebransjen. Kampanjesider og markedsføring. 2008 – 2011

  • De Lilla

    Godt utført! Omfattende merkevareprosjekt med svært gode resultater. 2014 – 2020

  • Aase byggadministrasjon

    AA SE. Merkevare, slagord og nettsted, og digital rådgivning. 2010 – 2015.

  • Inorge

    Brukerdrevet mediekonsept for «hva skjer» I Norge. 2006 – 2018.

  • Deltabil

    Ide, med navn og strategi og løsninger til nytt konsept for bildeling i Norge. 2013 – 2016.

  • Clusterpro

    Strategi, navn og løsninger for klynger og nettverkssamarbeid. 2015 – 2018.

  • Egge gård

    Formidling av kjent merkevare gjort digitalt. 2017 – 2020.

  • Farveglede

    Løsninger for analog og digital annonsering, nettsteder og dialog. 2007 – 2009.

  • BRiGHT

    Flere prosjekter knyttet til solcelleteknologi, flyktninger, bærekraft m.m. 2017 – 2021.

  • Geitmyra

    Løsning for formidling av matkultur for barn i Oslo. 2007 – 2011.

  • DELK

    Digital dialog for kirkesamfunn med egne skoler og menigheter. 2013 – 2021.

  • Exize

    Ide navn og løsning for fremming av fysisk aktivitet i bedrifter. 2014 – 2018.

  • Jølstad

    Strategisk konsept for digitalisering av tjenester på den siste reisen. 2016.

  • IT Fornebu

    Kommunikasjons- og markedsføringsplattform for IT-orientert næringspark på Fornebu. 2009 – 2013.

  • Dice

    Navn og realisering. Digitalt miljø med fokus på kommunikasjon og brukeropplevelse. 2017 – 2019.

  • Kunstporten

    Formidling av kunst og opplevelser til barn, på deres premisser. Munch, Henie-Onstad, Astrup Fearnley og 3 andre. 2013 – 2018.

  • DELK

    Digital dialog for kirkesamfunn med egne skoler og menigheter. 2013 – 2021.

  • Bibelselskapet

    Digital strategi for fremtidens kristne forlag, 4 forlag ble til ETT. 2004 – 2006.

  • The North Alliance

    NOA, nettsted for ny gruppering i kommunikasjonsbransjen. 2014 – 2028.

  • Microsoft

    Selv de største har behov for markedsføring og digitale løsninger. 2007 – 2009.

  • National Geographic Channel

    Markedsføring av TV kanal i Norge. 2007 – 2009.

  • Helsedirektoratet

    Aktiv og Frisk! Konsept for opplæring av sykehusansatte. 2007 – 2009.

  • BNL

    Ergonomiportalen for bedre arbeidsforhold i hele byggenæringen. 2020 – 2021.

  • Bufetat

    Digital formidling av foreldrestøtte med pedagogisk perspektiv. 2020- 2021.

  • Inorge

    Brukerdrevet mediekonsept for «hva skjer» I Norge. 2006 – 2018.

  • Basecamp Explorer

    Rådgivning digital strategi, nytt kommunikasjonskonsept. 2003 – 2005.

  • Bærum Kulturhus

    Nettplattform for arrangement, billettsystem og CRM. 2009 – 2014.

30 års erfaring kommer til nytte

Vi lever av det vi lærer

Alt som kan digitaliseres og endres, blir bedre og mer effektivt når det blir gjort riktig. Men det holder ikke å kunne teorier om markedsføring, design og teknologi. Man må ha erfaring og bruke den riktig. Bli gjerne med på en reise i tid.


Erfaring er livets skole

Det handler om å velge riktige verktøy, forstå målgrupper, deres behov og hvordan verdier skapes i ulike bransjer. Slikt kommer av erfaring.

— Bjørn Tore Stig, rådgiver i Bare Digital

Tre utvalgte referanser

Her er tre svært ulike aktører. De viser mangfold i design og løsningsvalg, alle prosjektene har bidratt til gode resultater.

De Lilla

Fra en i mengden til ledende innen oppussing. Vi har pusset opp De Lilla med design og digitale løsninger.

Kistefos

Bærekraftig utvikling basert på norske tradisjoner. Vi har designet og utviklet digitale konsepter og løsninger.

S-room

Løsninger for digitale møter slik de bør være. Bare Digital har stått for alt fra design og innhold, til digitale løsninger.